home kontakt facebook linkedin
home kontakt facebook linkedin

3D INOA & PAPROCKI I BRZOZOWSKI

Jako pierwsza w Europie, Agencja wykorzystala w tak szerokim zakresie technologię 3D na potrzeby eventowe.
Wyprodukowany został film stereoskopowy z wyjątkowego pokazu mody duetu Paprocki/Brzozowski dla L’Oreal Professionnel. Wirtualny film czołowych polskich projektantów został po raz pierwszy zaprezentowany w warszawskim kinie Praha dla 200 zaproszonych gości. Autorski pomysł oraz realizacja projektu należały do Agencji. Film pokazał nowe oblicze mody i sztuki fryzjerskiej poprzez nadanie mu trzeciego wymiaru. Przez dwa miesiące odbyło się jeszcze 18 pokazów w kinach 3D w całej Polsce.

 

FREEZE MOTION

Marka AMERICAN EAGLE po raz pierwszy w Polsce! Otwarcie firmowego sklepu agencja zorganizowała w wyjątkowy sposób. Dzięki technologii Freez Motion, licznie zebrani goście mogli oddać skoki na trampolinie i zostać uwiecznieni w powietrzu w perspektywie 360 stopni. Przygotowana była specjalna aplikacja na Facebooku, w której można było obejrzeć skoki w niecodziennej aranżacji.
Dodatkowo, przed sklepem, na przygotowanej scenie występowali DJ’e z Radio Roxy a nad całością czuwał Kendzior, który bawił gości przez cały dzień Live Your Life! Agencja odpowiadała za kreację i realizację wydarzenia.

 

AUGMENTED REALITY

Agencja zorganizowała otwarcie nowego salonu Infiniti w Katowicach. Główną atrakcją wieczornego eventu dla klientów i mediów był pokaz wszystkich modeli Infiniti przeniesiony w świat Rozszerzonej Rzeczywistości AR. 
Technologia ta została wykorzystana w czasie prezentacji otwierającej event oraz stała się główną atrakcją kiosków multimedialnych, przy którym zaproszeni goście mogli osobiście wypróbować możliwości AR i zapoznać się z gamą samochodów Infiniti. Taka forma prezentacji samochodów, była jedną z pierwszych zastosowań technologii AR w eventach na polskim rynku. Zadaniem agencji było wykreować, przygotować oraz zrealizować całe wydarzenie.

 

MAPPING I WIZUALIZACJE

3D Mapping to jeden z wielu elementów uatrakcyjnienia wydarzenia. W tym przypadku była to projekcja multimedialna na premierowym samochodzie marki VOLVO. Pokaz audiowizualny z animacjami na samochodzie w połączeniu z efektami świetlnymi i specjalnie skomponowaną muzyką na tle dużego panoramicznego ekranu za samochodem, stwarzając iluzję poruszającego się samochodu. Finalnie na koniec pokazu auto zostało odsłonione i zaprezentowane gościom.

 

SHOW MULTIMEDIALNE

 Pokaz zatytułowany “PLANETA URSA” pokazujący historię XX lat funkcjonowania firmy w Polsce.

 

 Multimedialne SHOW będące elementem wieczornego premierowego wydarzenia VOLVO XC90.

 

 Inne realizacje.